Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er letteste måte å få det seige klisset i ungen på?? Prøvd engangssprøyte:bare kliss, flakse blandet ut med melk:et slit å pumpe og varme, og la henne sutte rett fra bare smokken på flaska:tar henne en halv evighet...

Noen med tips eller erfaring????

Ender ellers opp med pumping og melkeblanding... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lirke engangsprøyta inni munnen mens hun suger

Skrevet

Hvordan vitaminer får babyen?

Snuppa her fikk jern, d vit dråper og multivitamin for barn.

Jeg brukte engangssprøyte og sprøyta langsomt inni kinnet lissom.

Var ikke noe problem her.

 

Skrevet

Hun får bare multivitaminer for barn...

Kan engangssprøytene vaskes og brukes om igjen? Vet navnet ikke tyder på det, men... :) Hun har litt problemer med at hun brekker seg lett...selv med morsmlek..blir ikke bedre med den tjukke gørra... :P

Skrevet

Du kan fint vaske engangssprøytene.Jeg tar de fra hverandre og koker de ,så er de helt rene.Du kan jo dele opp dosen litt utover dagen hvis hun har så lett for brekke seg så blir det ikke så mye for henne om gangen.Det viktigste er jo at hu får det i seg..

Skrevet

Jada, bare vask dem om bruk som om igjen. Kok dem gjerne av og til også.

Skrevet

Jeg blandet i melka og ga på flaske. Både vitaminer (tran etter 6 uker korrigert) og jerntilskuddet. Smattet selvsagt i seg noe når jeg ga på sprøyte i munnen også, men gikk mye raskere å blande i melk.

 

Har dessverre ikke noe bedre råd :)

Blir litt bedre med tran, er bare halve mengda og kan gis på skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...