Tigergutt Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Hei du! Jeg ser at du har stålkontroll på alt som har med amming / pupp etc, og håper du kanskje kan svare meg på dette: Jeg har veldig mye melk. Babyen spiser seg mett på et bryst! Det betyr måltid fra annenhvert bryst. Normalt spiser hun hver 3 - 4 time, og det fungerer fint. Av og til hender det at hun har lengre tidsintervaller, og da pumper jeg meg. Når utdrivningen starter, så har jeg 150 ml på under 5 minutter. Mitt spørsmål er: Det hender at jeg pumper dem "andre" puppen etter at jeg har gitt babyen mat. Når hun suger starter utdrivningen! Når jeg da pumper etterpå, så får jeg på en måte tømt puppen, men utdrivningen starter ikke. Er dette fordi babyen har satt den i gang for litt siden og at det tar en viss tid mellom hver gang den settes i gang? Kanskje dårlig forklart, men håper du forstår hva jeg mener! På forhånd tusen takk for svar.
Blomman Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 er ikke Expat da... men skal du pumpe etterpå må du nok stimulere brystvorta ved å rulle og stryeke på den, tenke på baby og teneke på melk som renner. a setter du igang refksen igjen
Tigergutt Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 Takk Blomman - jeg tenkte på det jeg skrev etter at jeg hadde lagret innlegget mitt. Det er jo flere enn Expat som har stålkontroll på ammeområdet, så det var dumt å bare henvende meg mot henne. Ok, du har gitt meg et hint ihvertfall.............tusen takk igjen!
Blomman Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 sjekker alltid ut når jg ser dt er til Expat... ofte noe jg kan hjelpe med ..." så "henne ikke akkurat da så tenkte å svare da vet du tilfelle hun hadde køyet for lvelden he he ... men ser på ammedebatten at hun fortsatt er våken da hihi Og Expat - du må gjren svare for meg om noen roper til meg altså!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå