Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 er hjelpepleier på sykehus nå,men usikker på om dette er det jeg vil resten av livet. Med tanke på all jobbing i høytider ol.og familien. I tillegg sliter jeg med ryggen! Men aner ikke hva annet jeg har lyst til=( Noen forslag,med noenlunde normale arbeidstider?greit med kveld,men helst ikke helger/høytider....
tullejenta Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 hud pleie fot pleie aromaterapi ..og sånnt eller lærer......lang ferie
glad_jenta Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 jobb i barnehage da.der er du ferdig senest 1700 hver dag,fri hver kveld og helg.stenger 1200 julaften å nyttårsaften
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 mye kommer jeg til å tjene i barnehage da?sånn ca?blir vel bare assistent da...
-Bobsi Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Ta utdanning som legesekretær? Eventuelt noe helt annet.... vet jo ikke hvor gammel du er og om du ønsker å gå mer på skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå