lana<3 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Nå kom min samboer og hjalp meg inn i senga...skal ta meg en liten hvil hvis jeg klarer det innimellom maseriene og det dumme bekkenet som skaper seg idag...ble så sint av hva den dumme anonym hadde skrevet om sin vennines bl at det er like så greit å logge av og kjøle meg litt ned før jeg kommer inn igjen...bra for dere også...slipper dere mitt syt for en stund...vi snakkes senere jenter.... her er grunn til mitt fortvilte sinne idag.....: http://www.barnimagen.com/forum/thread/6132577
Murmeline Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Uff da.. Håper det hjelper litt å legge seg. Skjønner godt at du blir provosert og lei, vanskelig å holde motet oppe når det er vondt i kroppen også. Sender masse gode vibber, tilfelle det kan hjelpe:)
lana<3 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 takk for støtten...det hjalp...trodde jeg var på vei til å få skikkelige rier inatt...de ble sterkere og sterkere og nå har jeg begynt å blø igjen...hos andre ville denne blødningen blitt sett på som tegningsblødning, men hos meg er det bare falsk alarm...igjen..er kommet til uke 38 nå så nå kan jo alt dkje snart.....>->o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå