krish Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Noen som har erfaring med disse? Så på en i dag som virket veldig god. Avtagbart ullfor inni, vindtett og vannavstøtende. Men de er dyre da.... Jeg fant ut at jeg holdt på å bli lurt for min lille blir ett år i januar, skal ikke i barnehage og har vel strengt tatt ikke bruk for den dressen ennå....kanskje neste vinter.
Vertigo Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Troll er flotte dresser. Har en til Storesøster som er to og et halvt. Har ikke brukt den på vinteren ennå - vet noen synes det er litt knotete da med det løse foret. Jeg har brukt Reima tec til henne tidligere og vært superfornøyd. Veldig god passform på de minste dressene deres. Men trenger vel strengt tatt ikke ordentlig vinterdress nå første vinteren med mindre dere er veldig ute-mennesker... Hadde heller satset på en vår/høstdress som du kunne brukt ekstra ulltøy inni, og fortsatt å bruke til våren hvis du skal kjøpe noe. Men vår/høstdresser er vel knapt å oppdrive nå... Reima tec er forresten store i størrelsene, mens Troll er mer "normale".
BigDogMamma69 Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Veldig god erfaring! Super kvalitet, lett for barnet å bevege seg i og holder alltid barnet varmt. Passet veldig bra da jeg hadde eldstegutten min i barnehage i Tromsø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå