Mine to små Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Min lille datter sovner vanligvis mellom 20 og 21 og våkner for mat ca kl 24. Deretter kan det gå alt fra 2 til 4 timer før neste måltid, men de siste dagene har hun begynt å våkne hver 2 time for mat!!! Veldig slitsomt, spesielt siden hun noen netter klarer seg i 6-8 timer uten mat.. Noen råd??
Sina73 Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hva med å gi litt tillegg? Babyen din begynner å nærme seg 4 mnd og man kan introdusere grøt. Hva med å blande litt velling ved siste kveldsmåltidet? Kan gis med skje hvis du ikke ønsker å gi på flaske.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Gi litt tilegg om kvelden det gjør jeg. Min får bittelitt og sover i 9 timer om natten. Ble litt bekymret spurte legen i dag. Han sa det ikke gjorde noe siden hun var så frisk og fin pluss la veldig godt på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå