Gå til innhold

vet dere hva jeg gjør nå? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda nå skal jeg fortelle det. jeg sitter å spiser mandelpudding :)

for her inn er vi jo gravide til det motsatte er bevist. og når man er gravid kan man spise og kose seg med det man har lyst på der å da(kan jo være man blir kvalm viss ikke :) )

så nå kan vi bare kose oss tenk...alle sammen. de med TR nå kan også kose seg, heeele 28 dager til. hørtes nesten litt misunnelsverdig ut akkurat nå når mandelpuddingen smaker såååå godt hihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg kan kaste i meg så mye sjokolade jeg bare vil, for jeg har tante besøk. Så uansett hvordan vi vrir og vender på det, så kan vi kose oss med hva vi vil :-)

Skrevet

jepp tenk det. har akkurat fylt på mere mandelpudding. og jeg så også en sjokolade i kjøleskapet :))

Skrevet

KOS deg, WeTo, det fortjener du! Tenk på alle de kaloriene vi bruker på sex mens vi prøver, klart vi kan dytte i oss HVA-VI-VIL!!!

Skrevet

du fortjener det nok mer enn meg iallefall :)

og om vi ikek koser oss, vil vi ikke ha noe igjen på kroppen etter all jobbinga ;-)

Skrevet

Maja Mor spiser du sjokolade enda? :)

Skrevet

Så lenge jeg har tanta har jeg Lisence to eat!!!!!! Og det gjør jeg!! Masse deilig sjokolade :-) Må ha meg en kopp te snart. Har sånn deilig karamell te...

Skrevet

har lov jeg også...tenk! :))

mannen min er borte og jeg blir alene helt til i morgen. en hel uke uten og jeg har lov å spise sjokolade og mandelpudding :))

karamellte? hmmm....lurte på om jeg ble kvalm av tanken(sikkert gravid hehe), eller at jeg har spist for mye mandelpudding. smaker teen virkelig karamell?

kom plutselig på noe...har krokanis i frysern..det er jo godt også. og tenk på hvor godt det hadde vært til teen din da MajaMor ;-)

Skrevet

Hehe, jeg tror du er gravid. GRATULERER! Hehe...

Ja, den smaker karamell, kjempedeilig. Pussig at du skulle si det med krokan is, har ikke spist det på MANGE år, men plutselig i sommer har jeg fått helt dilla!! Og det smaker knall godt sammen med karamell is :-)

Skrevet

tenk om du var nabon min nå...sukk. da kunne vi spist krokanis og drukket karamell te(rynker litt på nesen) men verdt et forsøk...karamell er jo godt :-)

Skrevet

Hehe, det ER godt WeTo!!

Og sammen med alt det godteriet kunne vi kost oss med en sikkelig klissete romantisk film!! Passer godt sammen :-)

Skrevet

ja og med hver sin tørkerull for hånda :) kunne jo blitt litt siping også da.

men hvor får du kjøpt den karamellteen da? må innrømme at jeg er nyskjerrig. selv om det velter seg nesten inni meg hehe....tenker på hvor søtt det ville blitt med mine 3 spiseskjeer med sukker i tilegg i teen :)

Skrevet

Bruker bare en liten ts i teen min, ellers så blir det for klissete. Den teen jeg har nå er kjøpt i Danmark. Men det er å få tak i her i Norge òg, men akkurat hva butikkene heter vet jeg ikke. Sånne som selger te og kaffe i løs vekt.

Er sulten jeg!!!!!!!!

Men må ha litt åntli' mat nå, men vet ikke hva!

Skrevet

du får lage deg egg og bacon da...det ER godt det :) og veldig salt når man har lyst på noe mat og litt salt.

men nå skal jeg ned å ta meg av min kjære hund som kjeder seg litt tror jeg. ho er så rampete når ho vil ha oppmerksomhet og jeg ikke er der. og et opp alle skoene mine. to par har hun spist opp de siste dagene. så ho hadde trengt noe annen mat hun også:)

kos deg videre med maten og teen. får se i byen i morgen om jeg skal om jeg finner slik te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...