Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Har ikke sett den på ei stund, og ingenting som tegner på at den er på vei tilbake heller!!! Koste oss nesten helt til slutten ved 1. svangerskap, jeg hadde ingen problemer, snarere tvert i mot. Men jeg ble sengeliggende på slutten og babyen holdt på å komme 2 mnd for tidlig, dermed er jeg nervøs denne gangen. Sist gang jeg var hos gynekologen, lo hun og sa at hun kjente babyen sparket henne under GU! Det var dråpen for meg; jeg har alltid lest at verken mannen eller babyen merker noe til hverandre under "strabasene", men dette vil jo si at i teorien mannen min vil kunne kjenne spark på penis? Jeg ble helt dårlig! Kom igjen, jenter ... jeg trenger mot argumenter og tips før jeg forandrer meg til Frigida den Vandrende Hval!
PrincessElisabeth Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 hadde allerede hørt at mennene kunne kjenne noe til dem, men vi har aldri merka det, nå har hun i tillegg snudd seg med hodet ned så da kommer det ihvertfall ikke spark slik han kjenner det der jeg ville ikke ha tenkt noe på det jeg, babyen ligger så trygt og godt der inne og bryr seg nok ikke om dere koser dere litt, for babyen blir det som dere vugger henne i søvn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå