Gå til innhold

DIM-treff mandag 4 sep i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da håper jeg å se flere av dere på MECCA ved Akerselven mandag 4 september kl.1200.

Det er enkelt å komme med kollektivtrafikk til MECCA. Buss 54 og 34 går fra sentralbanestasjonen og stopper ved kirken hvor dere skal av. Mulighet for bilparkering er det sikkert i gatene på Grunerløkka.

Jeg som kommer "nordfra", tar 31 bussen som stopper i Trondheimsveien.

Da sees vi på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal prøve å få det til:-)

Kjempehyggelig å møte alle:-)))

Skrevet

Vi kommer ikke. Reiser til Tyskland den dagen.

Skrevet

Skal til legen med eldste frøkna den dagen, men tror jeg skal kunne møte, men at jeg må gå tidlig,

Skrevet

Prøver jeg også, satser på at svenskene har reist hjem etter konfirmasjonen.... Satser på offentlig transport og buss...

Gleder meg:-))

Skrevet

Kjempehyggelig! Vi kommer! Har ikke vært på Mecca før, så det skal bli spennende. Vi sees!

Skrevet

Dytter!

Så aktive vi har blitt på denne siden nå, har jo denne snart havnet laaangt bak et sted.

Skrevet

Dytter nok en gang. Håper flest mulig kan komme!

Det blir vel i allfall Pusken, Strikkballen, Attpåklatten og meg?

Skrevet

Skulle gjerne møtt dere jeg også... selv om dere ser ut til å kjenne hverandre godt....!? Men det er så laaaangt til Oslo.... hele 45 minutter unna.... Synes man har en så god tone her inne.... i motsetning på andre forum her på DiB....

Skrevet

Skinnet bedrar... Jeg kjente ingen her inne før jeg ble gravid! "Møtte" de fleste på BiM og våget med derfor etterhvert på noen treff. Har imidlertid helst holdt meg i Asker/Bærum og derfor blitt godt kjent med Påske06 og Selma62. De andre kjenner jeg imidlertid ikke særlig godt og synes derfor nesten det er litt "skummelt" å møte på et Oslotreff, men satser på at vi finner hverandre og at tonen er akkurat like bra "live" som på nettet ;-)

Så ta deg gjerne en Oslo-tur og slå følge du også!!

Skrevet

Jepp.. skulle gjerne gjort det! Men passer selvsagt dårlig akkurat i dag. Har endelig fått igang samboern med å bygge om rommet til Leah!!

Skrevet

Snulder,

hvor i lende bor du sånn ca? Jeg bor også like langt fra Oslo, i Østfold, men det er verdt reisen inn til bygen:-) Er innom jobben til sambo nå og mater litt før treffet:-)

Skrevet

Nes på Romeriket er mitt hjemsted. Ligger 20 minutters kjøring unna Jessheim/Gardermoen...

Skrevet

Oki, da bor vi jo på hver vår ende vi da;-)

Skrevet

Jeg blir gjerne med hvis du blir med snulder ;-) En annen gang kanskje?

Skrevet

Ja det hadde vært flott! Jeg begynner som dagmamma for nabogutten i oktober.... så håper det blir et treff om ikke alt for lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...