Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Har emmajunga edge duo 2006 men... har ikke lyst til å bruke sportsdelen siden man må bruke samme kalesje som til dypvognen. Lyst til å spare dypvognen til neste barn. Barnet vårt er nå 6 mnd - noen som kan anbefale en sportsvogn. Har litt lyst på Quinny..... men vet ikke helt.
Lilleh Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Vi har OTH, begynte med sportvognen når snupp var 5 mnd - superfornøyd! Den er litt dyr - men nå er det flere som har begynt å selge på finn i forhold til i fjor når vi kjøpte den.. Den har tre hjul - helt super å manøvre! (Brukte den også i vinter med bag), lett å legge sammen, lett å løfte. Tøff å se på (syns i hvertfall jeg ) Vi vurderte også quinny, men falt mer for oth - lettere, større handlenett, tøffere..
Ranveig R Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Vi har Quinny'en og er kjempefornøgde. Har brukt den sidan i januar då småen var ca 4 mnd, og har no snudd sittedelen så han sit med nasa vendt vekk frå oss. Blitt stor gut som skal ha med seg alt ) Vogna er lett å slå opp og legge saman, ryggreguleringa er kjempeenkel og vogna er ein draum å manøvrere. Fungerer like godt på handlesenter som på is/slaps/vestlandsvinterføre. Det einaste negative er at korga under vogna er latterleg lita. Men ein får jo med seg det viktigaste.
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Vi har malin 4, den er utrolig bra, hjulene kan man svinge med, og det er 5 punkt sele, så ungen din kommer seg ikke ut av den... kjøp den;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Kan varmt anbefale EmmaLjunga City Cross. Den er trendy, men funsksjonell, en av de letteste på markedet ( mye lettere enn eksempelvis Quinny), tar minimal med plass i bil (har ikke ikke den store bredden bak som trehjulingene har), og for min del har jeg også verdsatt den store kurven under. Jeg bor i Oslo og falt for City elementene, men samtidig har den gode hjul på all slags føre, er stabil med fire hjul og liten & lett i butikker. Mange kule farger. Vet 06 modellen, City Jet har svingbare forhjul og enda tøffere design.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Ditto ang CityCross'en!! Den er superlett, god å sitte i for lillegull, full liggestilling (sef), stor handlekurv, og den er stor og god, så den kan brukes leeenge uten fare for at baby vokser ut av den!! Mitt eneste minus er at den godt kunne blitt mindre sammenlagt, men på den andre siden, så skal du lete lenge for å finne en som blir mindre. Da vil i så fall hele vogna bli veldig liten, og det er ikke noe pluss det heller!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Ja, da har vi samme oppfatning av City Cross'en. Jeg har brukt den som duo vogn og har den tøffe City bag'en i tillegg.Vi undersøkte masse i forhold til vekt, størrelse og sikkerhet hos ulike leverandører før vi kjøpte, og ingen tangerte City crossen i størrelse sammenlagt (samtidig som vognen faktisk er stor og god for barnet i montert stand). Vi leide en liten bil i ferien, og den smatt lett i bakluka uten å demonteres..Venneparet vårt måtte ta av hjulene på Quinny'en som vi også vurderte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå