Gå til innhold

hva kan deres...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er straks 6 mnd. han snur seg over på magen,å står på alle 4. spruter ut mat når han får det(hehe) roper baba ,å masse andre lyder,hopper på fanget,å vugger fram å tilbake når han sitter. hmm husker ikke mere nå...

hva med dere andre?

Skrevet

Då guten vår var 6 mnd kunne kan rulle frå rygg til mage, og av og til tilbake igjen. Kunne smile og le og ligge på golvet og leike for seg sjølv ei god stund om gangen.

Skrevet

er ikke så veldig fan av disse "hva kan" trådene men svarer nå likevel..

gutten min er akkurat 5 mnd: sitter selv, men tipper etter en stund over på siden eller magen, snur seg fra mage-rygg og rygg-mage, sier baba, ler, holder i koppen når han får vann, vugger att og fram når han holdes på fanget, står når vil holder han i hendene, strekker ut hendene når han vil ha noe, blar i bok (jeg holder boka), spiser tærne sine, løfter hele magen fra underlaget når han ligger på magen, plasker i badebaljen, spruter grøt over hele meg, lugger, osv... kan ganske masse lille godgutten min :o)

Skrevet

Min er 5 1/2mnd og han kan altfor mye :P

Han kryper og prøver å krabbe, ruller fra rygg til mage, noen ganger tilbake igjen, han viser stor glede om jeg skal ta han opp, armer og bein går og han smiler og ler :) Kjenner igjen søster og pappa.

Han babler og skriker. Syns tida har gått altfor fort! Ikke baby lengre, men liten gutt :)

Skrevet

...min kan det som alle andre 5-6 mnd babyer kan, hehe =)

Egentlig ikke så mye, hihi... fortsatt totalt avhengig av meg da, hehe...

Nei, fra spøk til alvor - hun kan faktisk ikke så mye, hun er 6 1/2 mnd gammel og hun kan ikke rulle, ikke sitte alene uten støtte, ikke krabbe/krype/åle seg rundt.

Hun kan spise, bade, sove, kose, smile og le. Det er det viktigste =)

Skrevet

Min 5,5 måneder gamle prins kan rulle fra rygg til mage og mage til rygg.

Støtte seg med strake armer når han ligger på magen. Prøver også å sette rumpa i været.

Snu seg rundet og rundt i sirkel når han ligger på magen.

Ta tak i flaska si selv når han ser denne og drikke fra den. Det samme med smokken, bare at han sliter litt med å stikke riktig ende inn.

Han kan spise på tærne sine når han ligger på rygg.

Han kan "spytte", og synes det er UTROLIG morsomt å sprute dette utover alle og enhver! ;-)

Han sitter godt med støtte.

Han er ellers en sta liten gutt og vet hva han vil ha. Som regel får han det også... Hvem klarer å motstå det sjarmerende smilet og blikket hans??? :-)

Ellers så vet han også hvordan man holder mammaen og pappaen sin våken om natten....

Skrevet

min også bader å spruter vann over det hele,suger på tærne,holder kopp/flaske,spytter ut maten,viser glede når vi strekker ut hendene spreller som en gal da,hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...