Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 takk for svar=) noen som vet om vevd eller elsastisk bæresjal er best?hvilket av di kan brukes lengst?
fru <3 Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 www.mobywrap.com, billig det pga sterk krone. Har ikke sjekket hva det koster på feks krusedull altså..
Beth84g Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Hei. Vi kjøpte vevd bæresjal da det holder seg best. Elastisk vil jo strekkes og miste elastisiteten etter hvert. Men nå som vi har brukt det litt har jeg bestillt ett elastisk og. Grunnen er at det elastiske er bedre å sette på seg da en skal ut.Bare å putte ungen oppi. Med ett vevd sjal blir det hengende å slenge rundt kroppen og burde strammes og knytes etter ungen er plassert oppi.Skal dra i sømmene for at det skal sitte riktig og holde ungen best på plass. Hehe dårlig forklart, men skjønte du det sånn nogenlunde? Er ikke så dreven når det gjelder bæring enda, så det kan hende jeg gjør dette veldig tungvint og at andre synes noe helt annet enn meg. Men til en nyfødt ville jeg kjøpt elastisk og heller kjøpt vevd da ungen er blitt litt større.
Gjest Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Er du sikker på at de sender til Norge? Svært få amerikanske nettbutikker sender ut av Statene. Også må man betale toll inn til Norge dersom man handler for over 200,-
Maika&Laika Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Ser at du har fått en del svar allerede, men dette er det jeg har lært: Elastisk sjal har kortere bruksperiode enn vevde pga barnets vekt. Det finnes en mellomting, elastisk sjal med uelastisk midtstykke. Da kan du bruke sjalet lenger, men beholder den elastiske egenskapen som gjør det enklere i bruk Om du skulle investere i et elastisk sjal, kan du få solgt det til meget god pris igjen, de mister ikke verdi som andre ting!
DenherJenta Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 jeg har bestilt meg et moby D med vil si at midstykket ikke er elastisk. å da kan man bruke det lengere.. jeg har elastisk sjal og et vevd sjal. er helt klart mer fornøyd med det elastiske, syns det er lettere å knyte og stramme. jenta mi er 6mnd nå og jeg kommer enda til å bruke elastisk sjal leeenge og satser på å bruke moby D enda lengere... anbefaler krusedull.net kjempe service sjekk også tettinntil.com for flere tips og erfaringer fra andre..
mammmamia ** Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 www.ebay.com - der kan du få råbillige bæresjal :-)
Vertigo Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 Vevd sjal har som andre sier her lengst brukstid, men elastisk sjal er defintivt best/enklest å bære nyfødt i - sånn helt subjektivt Litja mi ble lagt i min røde Moby Wrap når hun var fire timer gammel, og lå der omtrent kontinuerlig til hun var fire måneder. Anbefales på det varmeste! Så at noen sa noe om at elastikken forsvinner etter hvert... Min Moby Wrap er kjøpt brukt av ei som brukte det mye i nesten ett år, og jeg har brukt det rimelig mye også. Har sammelignet det med et helt nytt et, og du ser at det er brukt på at det har blitt litt smånuppete i stoffet (jeg har nok brukt litt for kraftig vaskemiddel på det), og kanskje en anelse falmet, men ellers ingen forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå