Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Lurer på om gutten min kanskje begynner å få tenner...stakkars liten,sover dårlig om natta,sutrer,sikler mye og tygger på alt han får tak i.. er 3,5mnd nå.. Er litt dårlig med kroner akkurat nå,så håper det ikke er altfor dyrt
To trollunger + en spire Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Husker ikke, men rundt 50 - 70 kr.
Beama Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Husker ikke nøyaktig men mener det var rundt 50 kr... men ikke sikker... Er iallefall ikke noen formue...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2006 Takk for svar alle sammen da skal jeg ut på apoteket i morgen formiddag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå