Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 For en stund siden fikk jeg tilsendt Sleep Sense av noen her på siden (den ble sendt rundt til mange som ville ha). Vi har nå begynt å bruke taktikken, og det fungerer over all forventing! Problemet vårt har vært at hun har sovnet ved puppen og ikke av seg selv. I går kveld var første kveld med den nye strategien, hun sovnet av seg selv etter bare 25 min. I dag har hun hatt to små blunder, og begge gangene har hun sovnet etter 5 min. Det er helt fantastisk at det skulle være så enkelt! Hun klarte til og med å sovne igjen i natt da hun våknet, og før har jeg alltid måttet fram med puppen. Jeg har stor tro på at det skal fortsette sånn! Så tusen takk for at dere var så generøse å dele "boka" med meg og mange andre, med tanke på at den er ganske dyr å laste ned... Hurra!
Luckyme og vennen Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 link til denne tråden? har du det?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Har ikke linken, men jeg kan sende den til deg hvis du vil? Da trenger jeg mailadressen din.
Luckyme og vennen Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hei! Er ikke så sugen på å legge ut e-posten min, men takk for bryderiet;-) Finner den sikkert i forumet om jeg leiter litt!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Jeg skjønner st du ikke har så lyst til det, men du finner ikke selve boka her, den må nok sendes til deg. Send meg en mail i stedet hvis du vil det, hvis ikke går det jo an å opprette en "anonym" mailadresse :-) [email protected]
Luckyme og vennen Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Hei, opprettet en hotmail adresse jeg kan bruke her. Blir meget glad om du sender den til meg. Adressen er [email protected] . På forhånd, takk
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 GOD BLESS!!! Meg også er du snill.. [email protected]
anonym&ulykkelig - igjen Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Hva går Sleep Sense ut på? Sorry at jeg er dum altså. Sliter med å få tassen til å sove og begynner og bli desperat!
lilla velur Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Hei Er det noken som har lyst å sende denne boka til meg?? hadde blitt veldig glad for det. Begynner å bli ganske desperat, men gråting heile natta og konstant hyling etter drikke. mail adressa mi er: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå