Luckyme og vennen Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Noen som har opplevd det? Hun har vært forkjøla i tre dager. Bedre nå. Har hostet litt og vært snørrete. Er usikker på om det kan være blod som er blandedt med gulpet.. Hjelp?
*ale* Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Hørtes rart ut ja.. Ville ringt legen hvis jeg var deg.. Kan jo "bare" ha blødd litt i nesa eller noe,men tror det bør sjekkes.
Luckyme og vennen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 vet du? jeg har en liten blodmelte på brystvorten (hun har sugd ganske hardt i det siste). Tror nesten det må være den.. Hun virker jo i fin form.
*ale* Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Da er det nok sikkert det ja:) Rimelig uvanlig med magesår i den alderen... hehe,, Og de blir kvalme av blod så det har nok en sammenheng.. Ikke sett noe neseblod?
Luckyme og vennen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Nei, har ikke sett neseblod. Tror jeg har funnet løsningen på gåten.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå