Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Felix begynte for ca en mnd tilbake å sove fra ca 21.30 til 0005 om morgenen. -Før har jeg alltid ammet rundt ett, to og et sted mellom fire og fem. Men for en uke siden har han begynt å våkne både en og to ganger igjen. Innimellom sovner han fort hvis jeg gir smokken, andre ganger må jeg gi pupp. Hva kan dette komme av? Det virker ikke som om jeg har for lite melk heller. Han er snart 4 mnd gammel. Noen som har noen gode råd eller har opplevd det samme.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortskjemt kanskje?

Jeg tok opp min ved vært lille knyst før, da var hun umulig.

Har skjerpet meg, å det har hun også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...