Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Felix begynte for ca en mnd tilbake å sove fra ca 21.30 til 0005 om morgenen. -Før har jeg alltid ammet rundt ett, to og et sted mellom fire og fem. Men for en uke siden har han begynt å våkne både en og to ganger igjen. Innimellom sovner han fort hvis jeg gir smokken, andre ganger må jeg gi pupp. Hva kan dette komme av? Det virker ikke som om jeg har for lite melk heller. Han er snart 4 mnd gammel. Noen som har noen gode råd eller har opplevd det samme.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Bortskjemt kanskje? Jeg tok opp min ved vært lille knyst før, da var hun umulig. Har skjerpet meg, å det har hun også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå