fru <3 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Satt i bilen på parkingen ved et stort kjøpesenter da lillebror våknet og ville ha pupp. Kjendte melkerefleksen og tenkte: oi(!), har jeg innlegg på, dro ut halsen på t-shirten og kikket ned, og sukket "YES" der var de! Den mannen som gikk forbi bilen akkurat da fikk helt hakeslipp stakkar, tro hva han tenkte......... Har også tatt meg selv i å sjekke hvilket bryst som er "fullest" ved å trykke håndbakene under brystene, når lillebror har vært sulten, trillende ute blandt folk. Kanskje jeg bør sjerpe meg..... Noen bedre??
*ale* Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Hehehe.. Ikke bedre men gjør det samme. Går å tar meg på puppene for å kjenne etter spreng på butikken og andre veeeldig offentlige plasser. Ikke sånn diskrè nei.. sånn skikkelig tak...hehe.. fått endel blikk ja...
Kakebakesøte Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 huff, jeg har også gjort dette. Litt småmorsomt når man tenker på det i ettertid. Nå får hun ikke morsmelk lenger, men gir erstatning. Føler jeg er like tullete enda. Går ikke å klemmer på puppene da, men gjør mange andre rare ting. I dag f.eks skulle jeg på kjøpesenteret. Jeg parkerer bilen, får ut tulla, vognen og stellebaggen. Føler jeg har gjort meg ferdig med bilen og går min vei. Ut av parkeringshuset møter jeg en mann som holder opp døren for meg. Veldig hyggelig Så tar jeg heisen ned til 1. etasje og er på god driv ut i det jeg hører en mann rope ned gjennom trappene: "Hallo, er det du som har latt bildøren stå åpen?". Jeg for opp med vogn og det hele, og ja... det var meg. HERREgud. Tror ikke dette skal bli nevnt for min kjære nei. Pinlig. Det var samme mannen som hjalp meg med døren som ropte etter meg. Det var utrolig hyggelig gjort av han! VI kan kanskje kalle det pulvertåka?
Blomman Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 er nok sånn vi ammnde mødre gjør ja... Satte meg på en benk på kjøpesenteret en dag og akkurat i det vi setter oss kommer en fremmed mann og setter seg og!!! ( var jo selvsagt ledig på andre enden, men litt snålt å skulle amme med fremmede så relativt tett innpå da...) Joda jeg fortsetter jeg men han ble litt rar da han skjønte hva som skulle skje og reiste seg straks og gikk inn i butikken hvor "følget" hans var) kjente sikkert på puppene jeg og der jeg satt for å sjekke hvilken side han skulle legges til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå