Gå til innhold

hjemme fra jobb for 2. dag på rad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt dritforkjøla og synes veldig synd på meg selv......

Akkurat nå skulle jeg sittet på jobben og kost meg med deilig mat fra restauranten før vi skal dra til byen på spa-kveld med jobben.....

Men her sitter jeg; snørr, tårer (griner ikke), tette bihuler og feber. HAdde virkelig lyst på spa i kveld, for det hadde vært deilig til en sliten sliter-kropp nå..... Men men. Får heller håper at jeg kanskje har en sjef som vet å sette pris på meg og ordne med et gavekort som jeg kanskje kan benytte senere på spa kanskje.....

Er midt i ny pergorunde også nå og nå er jeg halveis i pillene. BAre 5 piller igjen, så får det vel bare stå til fremover!

Er det noen som vet om det har noe å si at vi jenter får feber? Guttene kan jo få dårlige svømmere av feber, men jeg lurer på om eggene våre kan bli dårlige også? HAr aldri hørt om det, men det forundrer meg ikke.

Var egentlig bare en tanke som snek seg inn her nå........

Har ikke akkurat lyst til å spolere denne pp også, for forrige pp var sambo dårlig med masse feber og bihulebetennelse, så da ble det ikke noe graviditet den pp......

Ble sytete dette; jeg vet det. Det er andre her inne som har det mye værre en meg for å si det sånn. Det er jeg fullstendig klar over.

Men jeg har det nå ikke så bra selv akkurat nå og ville egentlig bare få utløp for noen tanker.....'

Takk for at du gadd å lese:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønsker deg bare lykke til jeg.

Dessverre kan jeg ikke svare på om eggene blir dårlige av feber, men sant, det er en tanke som kan snike seg på, nå som du nevner det...

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Uffda.... håper du blir bedre snart!! Og at du får spa gavekort, det hadde du nok trengt nå ja. Så vidt jeg vet så har det ikke noe å si at kvinnen har vært syk :-) Så stå på!!!

Klem!

Skrevet

Tusen takk jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...