Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Har en Teutonia Y2K system fra 2004. Trehjuling. Jeg arvet den , så burde egentlig ikke klage, men jeg hater den skikkelig. Synes den er forferdelig tung. Og totalt ubrukelig i snø.Har så lyst på en annen vogn. -den må være lett -den må ha plass til voksipose -må være god og trille i snøen -kunne legges helt ned i ryggen -ha kalesje -koste maks 2000,- Finnes det tro? Er det bare meg eller er trehjulinger forferdelige i snøen? Dere med firhjulinger- synes dere det var tung eller gikk det greit på vinteren? Bor i Oslo og vinteren 2005/2006 var jo ekstra snøfylt. Andre som har erfaringer med vogna jeg har? Hva synes dere? Mange spørsmål, men svar på de du orker!
Trollmor til 3 Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Har hatt både trehjuling og firhjuling vinterstid - og selv om jeg har vært fornøyd med begge, så er vel firhjulinger stødigere... Men det viktigste er allikevel at hjulene er store, er godt pumpet og har grovt mønster. Da kommer du avsted i snøen også Vognen du beskriver finnes det jo flere eksemplarer på, de fleste vognprodusentene har sportsvogner som fyller kriteriene dine. Mitt beste tips er å ta noen jevnlige turer på finn.no, der er det mye fornuftig å finne Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå