Thea Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Vi kunne gjerne tenkt oss en liten tur på resturant, bare mannen min og jeg. Men er litt skeptisk til å gå ifra lillegull på 3 måneder (bruke mamma som barnevakt). Hva er din erfaring med alder, hvor lenge og vordan det gikk?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Ta dere en tur ut. Det fortjener dere. Poden er jo 3 mnd. så om han sover over hos bestemor så gjør ikke det noe.. Kos dere!!!
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Mini sov borte hos mamma`n min når han var 3 mnd. Gikk kjempe fint det. Kom deg ut og kos deg : ) Er som regel verre for deg enn det er for babyen : )
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Svigermor satt barnevakt for oss da gutten vår var 5 1/2 uke. Vi var borte i 5 timer og var ute og spiste og gikk på kino. Det gikk helt supert og lillegutt hadde sovnet godt da vi kom hjem. Blir barnevakt i morgen også pga tilstelning på jobben og da skal vi være borte i ca 7 timer. Regner med at det går like bra også, ellers er vi jo i nærheten
tullejenta Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hadde barnevakt på lørdag, gutten er 6 uker. var bare 2-3 timer da, gikk bra. pappan har hatt han aleine lengre perioder, og gitt flere måltid på flaske kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå