snuppelure 74 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Det blir første hobby kvelden min siden Amalie kom til verden og nå er hun 7 mnd =) Skal bli kos å få drevet med litt kortlaging igjen =)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 privat eller i en butikk? jeg har flyttet til et nytt sted og lurte litt på å gå på en kortkveld eller scrappekveld i en butikk her, men er litt sjenert....
snuppelure 74 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 Dette er privat da, Men var på skrappekveld i en butikk mens jeg gikk gravid og det var veldig koselig =) Hvor bor du hen da ?
Perlemor : ) Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg lager også kort. har du noen tips og ideer å dele? Noen bilder ute på nett kanskje?
snuppelure 74 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2006 De kortene jeg lagde ligger på hjemmesida mi da www.snuppelure74.piczo.com gå på hobbykroken også velger du kort Skal lete opp noen nettsider jeg vet om også jeg
snuppelure 74 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2006 www.lagetkort.no stort fortogalleri på den siden der http://www.kort-og-godt.dk/ her er også masse ideer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå