Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved hvilken alder tok de sine første skritt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt tok mer enn 1 skritt den dagen han ble 11 mnd

Skrevet

Jenta mi gikk når hun var 11 mnd og 6 dager gammel

Skrevet

gutten min tok de første små skrittene dagen etter han ble 1år, men han gikk ikke ordentlig før han var 13mnd!!!

Skrevet

Jenta mi går ikke enda...hun er 14,5 mnd.

Skrevet

Datteren min tok 4 skritt for ei uke siden, temmelig ustø. Da var hun 11,5 mnd. Men jeg kan vel ikke kalle det for å gå. Så fra de tok sine første skritt til at de begynte å gå da, var de gamle da?

hilsen HI

Skrevet

Det gikk vel nesten 3 mnd fr de første skrittene til vi kunne si han gikk skikkelig, han var 16 mnd da han sluttet å krype og gikk istedet.

Skrevet

Gutten min var 14.5 mnd. da han PLUTSELIG begynte å gå. Jeg hadde etterhvert en følelse at det kom til å ta en evighet før det skjedde, men nå, to uker etter, går beina som små trommestikker!

Skrevet

Gutten min begynte å gå dagen før 1 års dagen... Nå er han 13 mnd og fyker rundt som en bajas! :-D

Skrevet

Min gikk sine første skritt etpar uker før 1 årsdagen (men korrigert alder pga at han er født for tidlig så gikk han da han var litt over 10 mnd)

Skrevet

Mia tok sine første skritt da hun var 10 mnd og 3 uker. Da gikk hun fire fem skritt. Nå løper hun, 13 mnd!

:)

Skrevet

sent på bursdagen sin:)

Skrevet

han slapp seg helt 15, 5 mnd, men gikk jo rundt alt som var fra han var 13-14 mnd.

Skrevet

Jenta her i huset gikk tre dager etter 1års dagen sin. :) Og nå (snart 13mnd) små-løper hun. :)

Skrevet

Samme her:-) gutten min begynte å gå tre dager etter 1 års dagen:-)Nå er han 13 mnd.

Skrevet

Slapp seg helt da hun var 12,5 måned. Da hadde hun gått rundt bordet og langs veggen et par måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...