Gå til innhold

lurer på en ting....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke gravid men prøver... jeg og sambo ønsker oss vldig et barn!!

men sambo har ikke noe sexlyst... ihverfall er det ikke så ofte han har lyst.... vet ikke hva jeg skal gjøre... jeg prøver å ta initiativ men blir avist... blir jo kjempe lei meg. har prøvd å prate med han men han forklarer alltid at han er sliten pga av et eller annet... han elsker meg og det viser han på mange andre måter.... så hva skal jeg gjøre? hva sier dere gutter? hva tror dere er det beste jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg det også, og dette lurer jeg også på. Forsøker riktignok ikke å bli gravid, men dersom jeg ikke sier fra hvor mye sex betyr for meg, da vet jeg ikke lenger om det blir noe i det hele tatt. Blitt mindre og mindre. Sier at han er utslitt, trett, syk. Jeg har egentlig forsøkt alt mulig. Men er lysten borte, da er det vel ikke noen ting en kan gjøre.

Skrevet

Tja.. Kanskje det har blitt for mye mas rundt saken?

 

Evt: nekt ham sex!!! Da vil han garantert ha det.. Menn er ikke så mye mer enn store unger til tider.. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...