Gå til innhold

gutten min er "sjeiv"


Anbefalte innlegg

Skrevet

han vender alltid mot den ene siden.dahan var mindre lå han med hodet på den ene siden hele tiden, men eg trodde det var forbigående. nå har eg merka at han er blitt litt "sjeiv". skal alltid ligge på den ene siden hele tiden.har prøvt å lagt han på den andre siden ofte,men han snur seg selv. har kjøpt babygym til han nå,så han har begynt å se litt mer rett opp,men vender som regel bort til den ene siden etter hvert. har også et speil på den ene siden av gymmen,og legger han på den andre siden så han liger den veien og ser i speilet,men snur seg fort. når eghar han i babybjørnen har eg han allti not den andre siden,og det går greit. han sitter mot meg,for han sovner alltid i den...

 

kan dette være forbigående?har hørt litt om dette KISS greiene...noen som har noen adresser der eg kan lese om dette?han skal på 3 mnd-kontroll neste uke, får høre litt med dem og...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke være kiss selv om han er skjev. Er mye andre symptomer på det og.

Men her er ihvertfall linken: www.kiss-kidd.no

Skrevet

Tenkte på KIS selv da jeg leste dette. Dattera mi har det.

 

www.kiss-kid.no

Skrevet

er dette farlig/ plagsomt for lillegull?må han gjennom noe vondt for å bli bra viss han har det? takk for svar=)

Skrevet

Ta han med til kiropraktor, de finner fort ut om det er noen låsninger i nakke og rygg. Jenta vår på 2 år er født med torticollis, gikk lenge til fysio med dette og måtte gjøre masse øvelser med henne, men først etter kiropraktor behandling ble det betydelig fremgang. Anbefales på det sterkeste. Jente nr. 2 var hos kiro. når hun var 1 uke gammel, da fant de to låsninger i ryggen. Eldste jenta går fortsatt til kontroller. Jeg var så heldig å føde på Ahus, de er eksperter på KISS i norge, og fikk oppfølging rett etter fødselen. Lykke til!

Skrevet

Anbefaler deg sterkt å lese på linken som et gitt over -- veldig informativ. Det er gratis å gå til manuellterapeut, du trenger ikke engang henvisning fra lege, så om du tror det kan være KISS har du lite å tape på å ta kontakt. Knøttet mitt ble mye bedre etter et par behandlinger. Hun skrek litt mens det stod på, men det går fort over. Ifølge min manuellterapeut gjør ikke behandlingen vondt -- snuppa skriker fordi hun blir sint.

Skrevet

Ser at du allerede har fått flere svar. Gir deg et kort et jeg også :o)

 

Vil anbefale deg å bestille time hos en manuellterapeut, det er disse som har aller beste ekspertise ift KISS. Han vil undersøke og behandle dersom det er nødvendig. Behandlingen går ut på lette trykk. Vi prøvde kiropraktor uten effekt. Etter 2 behandlinger hos mt, er gutten vår helt fin. Hodet begynner så smått å rette på seg også.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...