Gå til innhold

noen som kan hjelpe


Mamma`N

Anbefalte innlegg

hei hei

er helt ny her ja...vært litt på 1 trimester men er ikke så stor aktivitet der inne..

jeg skal nå være i mon 6 uke...men 2 netter har jeg våknet med skikkelige mensmurring lignende smerter nedert i magen..er litt kvalm og litt vondt i korsryggen i tillegg

.er det noen som opplever det samme??skal til legen ti mandagen men er jo seff nervøs da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke det er noe å bekymre seg over! Det er normalt med murringer. Livmora utvider seg jo, og det strekker på ligamentene som holder livmora på plass. Jeg hadde mye sånne vondter da jeg var gravid for 4 år siden og også i vår, men denne gangen er det litt mindre. Jeg tenker grunnen til det er at det ikke er så lenge siden den utvidet seg sist, og det "går lettere" nå. Akkurat som forskjellen på å blåse opp en balong første og andre gang. Synes det virker logisk for meg at det er anneledes for meg nå... Ble litt kronglete forklaring, men jeg ville bare si at jeg ikke tror "smertene" hadde noe med at jeg mistet sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde som sagt vondt i natt...men i dag er det ikke vondt..bare trøtt og litt kvalm...

om det hadde skjedd noe færlt ville jeg ha merket det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor vondt var det da? Jeg har flere ganger hatt sjikkelig vondt. Skarp smerte som skyter gjennom magen, men dette har alltd vær i forbindelse med bråe bevegelser eller f.eks hosting og nysing, altså når musklene i mage, rygg og bekkenbunn har trekt seg sammen fort og hardt. Jeg har ellers hatt en sviende, murrende følelse i både mage og rygg. Dette er normalt. Da jeg mistet fikk jeg omtrent "rier" og det var ikke spøsmål om hva som skjedde. I tillegg blødde jeg jo masse. Jeg tror som sagt ikke det er noe å bekymre seg over, men du bør nevne det for legen når du skal til han. Håper det går bra medd deg *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er første gang jeg har vært borti dette her...

våknet av at jeg hadde vondt...veldig vondt...kan sammenlignes med skikkelig mensvondt ja...men følte jeg måtte på do og det stemte litt...kanskje stoppet opp??hadde det en annen natt for 4-5 dager siden også...

det er vel ikke noe men jeg har som sagt ikke vært borti dette før så jeg er nok litt over nervøs..men igjen så er vel også det normalt..hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...