Gå til innhold

en kjent følelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på snart 6 uker. Vi prøver å legge han i egen seng i 9 tiden om kvelden slik at han kommer inn i en rutine. Men han begynner bare å gråte. Da går jeg og henter han med en gang, føler at jeg er en dårlig mor hvis han ligger der og gråter uten at jeg gjør noe... noen som kjenner seg igjen eller?

Problemet blir da at han lærer seg at hvis han griner så får han stå opp igjen... vil ikke d da...:S

Mamma sier at jeg bare må la han gråte litt,at han har godt av d.. men jeg vil ikke at folk skal høre at han gråter... føler meg da som sagt som en dårlig mor... huff..

Hva skal jeg gjøre...?

Hilsen frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes han er for liten til å legge seg til fast tid.det er ikke så enkelt å få gjort det før han er rundt 3 mnd. lot ikke babyn min gråte da jeg nei...

Skrevet

sett en hvis tid på hvor lang tid du lar han gråt......og så strekk tiden litt hver gang...

hold ut bare

Skrevet

Barn under 6mnd har ikke hukommelse til å bli bortskjemt. Og derfor brukes ikke lenger de metodene din mor snakker om før barnet er et halvt år. Følg magefølelsen, babytiden er kort!

Skrevet

Enig med Expat over her... følg magefølelsen =) Det er ikke bra at babyen skal ligge å gråte når de er så små, kos deg med babyen du!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...