BensMor Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Legger dere dere til å sove uten å gå på toalettet etter sex, for at svømmerne skal være der inne lengst mulig? Eller ligger dere med beina opp? Jeg er som regel veldig trøtt om kveldene, så de få dagene vi har kvelder sammen (min mann jobber kveld), skjer det lite, og om morgenen vekker jo dattera vår oss, og jeg må på jobb, så i den grad det blir tid til noe, så må jeg nesten løpe i dusjen med én gang etterpå.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Som jeg har sagt før...jeg tror dette med å ligge med bena høy bare er tull..du vet denne livmortappen.? Rundt denne blir det en grop..og om vi ligger med rompa høy så vil sæden legge seg i denne gropen...og komme ut uansett når du reiser deg....Greit å ligge i ro i 15 min el noe...vanlig...men det som skal inn kommer inn uansett:) mener jeg da....jeg går på do når jg føler for det....og dusjer når jeg føler for det:)
~Maja Mor~ Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Støtter deg der, Sussa. Helt enig. Man ligger jo litt etterpå og koser pg sånnt. Så jeg ligger nok ikke noe lenger en 15 min jeg heller.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 hehe..bra vi er enige:P mange som er uenig på dette...
Serial mom Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Mulig min kropp er annerledes,men om jeg sovner for natta etter sex er det ingenting som kommer ut(merkbart) dagen etterpå. Dersom det er på dagen og vi skal noe etterpå,så trør jeg beina op i skråtaket og lar godsakene "renne ned"(han ser ikke dette,for det ville nok føles litt for rart for han,he-he),og da kommer det absolutt ingenting ut. Dersom noe renner ut er det fordi jeg har reist meg med èn gang etterpå,eller vi har tatt en kjappis stående et eller annet sted...
Gjest Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 elli-karamelli Enig med deg...Har det på samme måte=) Som sagt,lar ingen ting være uprøvd jeg..Det er jo nesten som et kjærring råd dette med å holde fotene opp etter veggen...Jeg slenger skankene opp jeg..Så får det briste eller bære!!!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Hum..jaja...til meg kommer det ut uansett seinere....enten jeg vil eller ikke....Men det med denne gropen har jeg snakket med sykepleier om osv....Og hun var enig med meg:) Redd for at for mye sæd skal legge seg i denne gropen jeg..ligger heller flatt..... Men tror vi blir gravide når vi ska bli gravide jeg...:S desverre
2grommeunger Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Det anbefales så mye rart.. GJør ingen av delene jeg. Men vedr det å kunne ta seg sjappis på dagtid selv om man har barn i huset er faktisk ikke så vanskelig. Sysselsett barnet og løp inn på badet. (den ene parten kan gjerne gå inn litt på forhånd) så bang, bang..fort gjort..ha ha
Gjest Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Tro kan heldigvis flytte fjell...=)=) Ikke farlig å prøve uannsett....Sånn tenker nå jeg da....
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Jeg har bestandig gått på do rett etter sex fordi jeg har vært så plaget med urinveisinfeksjoner tidligere og da skal man tisse etter sex for å forebygge. Men etter at jeg startet prøvinga prøver jeg å ligge i ro i 15 min ca før jeg går på do. Og sist pp lå jeg med bena oppetter veggen i ca 15 min, til tross for at jeg mener at dette er laaangt over "desperat"-grensen min... Men jeg ble ikke gravid forrige pp da... Uansett tror jeg nok det er lurt å ligge litt i ro slik at sædcellene får litt tid på seg. (men har det funka hittil? not..)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 Jeg prøver å ligge i en 40 min etterpå...men ikke med bena høyt og sånn da. Da jeg ble gravid gjorde jeg ikke det, da gikk jeg t o m på do. Husk at mye av det som kommer ut rett etterpå er ditt eget slim iblandet litt sæd, og den går ikke opp uansett. Tror ikke det spiller noen rolle!
Kick80 Skrevet 30. august 2006 #12 Skrevet 30. august 2006 Oi! Jeg fikk beskjed av gyn om å ligge i TO TIMER etter sex!! Og det har jeg gjort. Tror egentlig ikke at det kan være nødvendig, men jeg tar ingen sjanser. Stoler jo litt på at gyn vet hva han snakker om...
Alba44 Skrevet 30. august 2006 #13 Skrevet 30. august 2006 Jeg ligger noen ganger et kvarters tid etter sex, men på langt nær ikke alltid. Har blitt gravid med å ha gått rett på do, så satser på at det er riktig for meg.
*We68* Skrevet 30. august 2006 #14 Skrevet 30. august 2006 jeg leste et sted at om man gjorde det bakfra, sikkert liggende da. og etter at man fylt opp av mannen skulle han ligge med penis inne i deg til den ble myk. det hindret spermen å komme ut for fort. og bakfra betydde at den ble sprutet lengst inn samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå