Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Smaker dere på morsmelka som har vært fryst før bruk? Jeg klarer ikke det, synes det er ekkelt.. Babyen spiser vel ikke hvis den er dårlig?
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Jeg serverer aldri noe til min baby som jeg ikke smaker på først. Må skjekke om det er for varmt,kaldt eller surt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå