Gå til innhold

link og spørsmål ang. sikring av baby i bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere :) Jeg ønsker IKKE å kaste meg inn i en debatt, tenkte bare å tipse om en artikkel om sikring av baby i bil:

http://www.dinside.no/motor/bil/sikkerhet/baby+i+bil:+bag,+boxette+eller+barnesete?/art314926.html

Lurer også på om noen tilfeldigvis har linker til tester av bilseter? Eller noen erfaringer med babysete? Har litt lyst til å skifte ut vårt, men trenger å gjøre litt research. Lurer på å leie hos helsestasjon istedet for å kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen link til test da men... Dytter opp fordi jeg er interesert i det samme...

Men har titta på aktograco.se (tror jeg) synes de setene ser bra ut jeg da...

Men tester mottas med takk

Skrevet

Vi har actagraco sitt sete for lillejenta på 2 1/2, er kjempefornøyd! Det har kommet godt ut i tester, bortsett fra en test, og da var den feilmontert. Vi har fått god opplæring i hvordan å montere setet korrekt, så jeg bryr meg ikke så mye om akkurat den :)

Skrevet

Takker... :) Da spørs det om det ikke blir et slikt sete på oss... De ser veldig behagelige ut, har nesten lyst til å sette meg oppi selv, men faren for å bli sittende fast stopper meg..

Skrevet

Jeg er helt forvirret når det gjelder bilseter.. De som tester velger jo aldri de samme setene i testene sine... Jeg skal ikke ha ett sete jeg tar inn og ut etter som barnet sover eller ikke,så da må det vel være greit å velge ett sete som er fra 0-18 kg???

Skrevet

så du på FBI ikveld? testing av bilseter... maxi cosi cabriofix kom best ut... Veit ikke hvor mange kg det var. Men det hadde base, så man kan klikke det ut om man vil... men nå ser jeg at du ikke skulle ha det da... :)

Hele testen kan du lese om på www.nrk.no/fbi

Skrevet

ja si det... hvorfor ikke? Husker ikke helt hva den minste barnestolen vi brukte heter... men vi kommer antageligvis til å bruke den til mageknøttet også, det er jo bare 2 1/2 år forskjell på ungene.

Skrevet

Savner tester på både aktagraco og hts/besafe i kveld.. Synd at disse setene ikke var med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...