Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Hvis man skal noe sted med venner, og ikke babyen er med slik at man må pumpe, er det da "ufint" å sitte i andres bil å pumpe mens vi kjører?
Expat Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Hva slags venner og fikser du utdriving mens andre ser på?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Er snakk om noen gode venninner som selv har barn. Er om kvelden, så de ser vel kanskje ikke så mye.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 må man så må man!!! :oD de skjønner deg nok at du har behov for å pumpe deg litt....)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Spør de om det er greit da vel?
Trollmor til 3 Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Om vennene dine selv har barn, så er det jo naturlig å møte full forståelse... Men dersom vennene dine ikke er så vant med barn, så skjønner jeg at det vekker en schmule anstøt
nasse nøffen Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 jeg var i tretti års lag på lørdag, og mått jo pumpe meg, den er elektrisk, å i dette lokalet hadde jeg valget mellom kjøkkenet eller gangen( der alle gikk) så det ble kjøkkenet, mellom gryter og lokk ( skjedde før maten var servert) det gikk såååååååå fint... har de så masse imot d, får de stoppe bilen å gå ut imens da vettu.........
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Jeg har pumpa meg forran flere venninner. Vis jeg har vært på fest så har jeg alltid gått på badet for å pumpe å det er ikke unnagjort på 2 min så ble helt naturlig at jentene fikk lov å komme inn for å tømme blæra. Ingen av de har barn men ingen av de reagerte på det heller. de syns det var morsomt å se de da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå