Gå til innhold

"Ufint" å pumpe i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man skal noe sted med venner, og ikke babyen er med slik at man må pumpe, er det da "ufint" å sitte i andres bil å pumpe mens vi kjører?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags venner og fikser du utdriving mens andre ser på?

Skrevet

Er snakk om noen gode venninner som selv har barn. Er om kvelden, så de ser vel kanskje ikke så mye.

Skrevet

må man så må man!!! :oD

de skjønner deg nok at du har behov for å pumpe deg litt....:o)

Skrevet

Spør de om det er greit da vel?

Skrevet

Om vennene dine selv har barn, så er det jo naturlig å møte full forståelse... Men dersom vennene dine ikke er så vant med barn, så skjønner jeg at det vekker en schmule anstøt :)

Skrevet

jeg var i tretti års lag på lørdag, og mått jo pumpe meg, den er elektrisk, å i dette lokalet hadde jeg valget mellom kjøkkenet eller gangen( der alle gikk) så det ble kjøkkenet, mellom gryter og lokk ( skjedde før maten var servert)

det gikk såååååååå fint... har de så masse imot d, får de stoppe bilen å gå ut imens da vettu.........

Skrevet

går så fint atte=O)

Skrevet

Jeg har pumpa meg forran flere venninner. Vis jeg har vært på fest så har jeg alltid gått på badet for å pumpe å det er ikke unnagjort på 2 min så ble helt naturlig at jentene fikk lov å komme inn for å tømme blæra. Ingen av de har barn men ingen av de reagerte på det heller. de syns det var morsomt å se de da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...