moderen Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Med lillemann inne på nyfødtintensiv er det en underlig tilvenning til å ha fått et barn... Jeg er så glad det ikke er førstemann, at vi ha "stua full" hjemme, og endel erfaring i sekken fra før. Dagene består av pumping og forsøk på å samle krefter etter 3 måneders sammenhengende stress, samt turer på sykehuset og kos med familien hjemme. Litt annerledes, men det må til for Karl Teodors skyld, han kommer seg kjempefint, og forandrer seg for hver dag. Det er så utrolig deilig å ha lagt ansvaret over på noen andre!!! Og å se med egne øyne, hver dag, at magefølelsen og instinktene mine var verdt å lytte til. Teodor = gave fra Gud - og det kan man tro hva man vil om - det er uansett en vakker tanke!!!!
Reveenka Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Godt å høre at han kommer seg, det høres bra ut! Jeg sender over et stort lass med ekstra krefter til dere, og en klem på kjøpet! Vi mammaer har ofte rett når det gjelder barna våre, vi senser fort om noe ikke er helt som det skal. Lykke til!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Min Theodor lå på nyfødtintensiv i to døgn... Jeg syntes det var ille å være på barsel uten barn... Du måtte reise hjem uten! Så fint at du klarer å ha det fokuset som du har, og så flott at du ser det går framover! Tusen takk for at du lar oss ta del i ditt mirakel!!!
Reveenka Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Rødme&kremt.... Ser nå at det var et planlagt keisersnitt; at han er født prematur - trodde i farten at det dreide seg om at han hadde vært syk, jeg!
moderen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Ingen grunn til å rødme... synes svaret ditt passet fint,jeg!!! Han er født uke 30+1, etter at vannet gikk midt i uke 19, og legene helst ville ha avsluttet det hele, men jeg nektet. Reisen mellom uke 19 og uke 31 har vært mildt sagt ... tøff, der man har sving mellom håp og fortvilelse hele tiden. Men nå er alt bra, og med tiden blir alt "normalt" også, når lillemann kommer hjem til oss!!!!!
Trollmora Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Lykke til både til deg og den lille! Håper du klarer å samle krefter til den lille og "stua hjemme som er full". Hvis du får det til så hør om noen av jordmødrene kan trigge noen "gode" punkter med akupunktur, slik at kreftene og overskuddet kommer fort tilbake.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Er så inderlig glad for at historien fikk en lykkelig slutt, om enn litt kaotisk og slitsom en tid fremover for dere! Gaven fra Gud - den største gaven av alle her på jorden - kos dere med gaven, og alle de andre gavene dere har der hjemme! Vær stolt av at du kjempet og lyttet til deg selv - du har gjort en kjempejobb moderen:-))) Klemmer fra
Gummelillan Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Navnevalget høres perfekt ut! Husker da du først fortalte om lekkasjen og dine kvaler omkring valgene. Uten å bli helt religiøs synes den lille å virkelig være den største gaven en kan tenke seg. Skjønner at du er sliten nå. Håper du får hjelp til å bygge opp litt overskudd igjen! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå