Gå til innhold

Fredrik babler i vei!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare så morro å se han ligge på madrassen sin med lekeapperatet over seg og babler ivei.2,5 mnd.gammel,og han lager masse lyder, gliser innemellom, som om han er veldig enig med seg selv og er så fornøyd med livet.

For en utvikling disse nurkene har.Det er bare så fantastisk å få være med å se denne utviklingen.

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååå jeg gleder meg til å se han!

Skrevet

Ja, man skjønner virkelig hva folk snakker om når man kaller barn en gave! Deiligste lydene i verden slik pludring ;-)

 

Hos oss varte det en god stund før pludringen kom. Leonora ble født 6 uker før termin og hjernens utvikling kan man ikke skynde på, så dermed har hun hele veien vært litt sen (stakkars liten er til gjengjeld veldig stor for alderen så en periode nå har hun virket som ekstra treig da hun jo ser veldig stor ut men oppfører seg veldig "umodent"). Men nå pludrer hun i vei og livet er ganske så herlig!!!!

Skrevet

Ja det er herlig med disse små underne våre:-) En stor takknemlighet å få lov å bli kjent med dem:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...