Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har brukt den åpne barnehagen mens dere har gått hjemme under permisjonstiden? Jeg ser for meg at det er mer aktuelt med barn som er store nok til å gå i barnehage...Har ikke større barn heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i åpen barnehage for første gang i dag, og pjokken er 5 mnd.

Han hadde det helt supert. Masse å få med seg og så sluknet han som et lys etterpå.

I den vi var i er det hovedvekt av 1 åringer, men også flere under året, samt opp til to år.

Poenget er vel å la dem få oppleve andre barn i en trygg setting. Mor eller far, eller begge er med og det gjør det jo ganske trygt for dem. Er jo ikke meningen at det skal erstatte vanlig barnehage.

Vi syns i hvertfall det var en positiv opplevelse og anbefaler det absolutt.

Skrevet

Jeg og jenta mi var på "Barnas Hus" da jeg var hjemme med henne. Det er ingen barnehage, men et åpent hus der man kan vanke og treffe andre mammaer med barn. Vi begynte å gå der da hun var ca 9mnd. Hun syntes det var kjempegøy! De har nok ikke så mye utbytte av et slikt tilbud før de kan krabbe. De er interessert i de andre ungene selvom de ikke leker sammen!

Minstemann er bare 4mnd og liker seg best hjemme enda.

Skrevet

Gikk i åpen barnehage med min første fra han var 5 mnd. selv om han bare satt der med meg hadde han stor glede av sang og dans og å spise sammen med andre.

Følte han og ikke minst meg selv hadde godt av å komme ut og treffe andre så jeg kommer til å ta med vesla mi på omtrent den alderen.

Skrevet

Jeg gikk i åpen barnehage allerede når han var to mnd. Selv om babyen ikke fikk noe ut av det, fikk ihvertfall mammaen vært sosial =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...