Gå til innhold

hjelp meg ... Trenger mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tilsammen 5 barn og når vi gifter oss til sommeren vil alle være brudepiker / svenn. Eldste er 16 og minste er 2 år. Hva i huleste kan de ha på seg ? Må kanskje ta med at det blir et enkelt og lite bryllup.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er mange steder de selger enkle og rimelige brudepikekjoler og svenne klær..hvor i landet bor du?

Skrevet

Jeg bor i sør , men har ikke helt lyst til å kle 16 åringen min i brudepikekjole på en måte .. Føler hun er litt for stor mens minstejenta er for liten til å ikke ha det :) Huff litt vondt å forklare :) Hadde egentlig vært fint med en mellomting

Skrevet

16 åringen kjøper du en selskapskjole til i en farge hun kler. Guttene får dress med knappehullsblomst med samme blomster som brudgommen, og like slips. Veslejenta kan jo få en søt brudepike kjole. Kanskje jentene kan ha kjoler i samme farge som guttenes slips...

Ikke kjøp en hvit/veldig lys kjole til 16 åringen, da hun aldri kommer til å få brukt den igjen.

Skrevet

Bare hyggelig!

Håper dere får en fin dag!

Skrevet

Monsoon har veldig mange fine kjoler som passer til brudepiker.

ellos har faktisk også endel nydelige brudepike- eller sommerkjoler og lindresser til barn i serien theo&pauline i vår- og sommerkatalogene. Vinterklærne er dølle, men du har jo tid til å vente på neste vårs katalog.

Skrevet

Når det gjelder jentene har det vel vært mye hvitt i år av vanlige pene sommerkjoler? Og nå er de kanskje på tilbud?

Om ikke kan man leie, men det er jo litt kostbart det å da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...