Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Har holdt oppe i godt over et år jeg nå, men på lørdag skal jeg på fest. Har lyst til å ble festrøyker kun. Er det noen der ute som klarer det.
*ale* Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Prøvde det, men sprakk så det sang i veggene.. Ikke gjør det, er mitt råd..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Ikke gjôr det hvis du har vaert daglig rôyker. Jeg sluttet nâr jeg var gravid, men dessverre tok jeg en rôyk pâ fest og her er jeg pâ'n igjen...
Cammy1 Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Jeg sluttet i 2000 da jeg var gravid med min første datter. Etter at jeg sluttet å amme, ble jeg festrøyker. Jeg holdt på med det helt til jeg ble gravid igjen i 2005. Var aldri noe problem for meg, jeg hadde aldri lyst på røyk dagen derpå. Hendte også at det ble et par røyk hver kveld i ferien når snuppa var lagt. Men kuttet det alltid ut med en gang vi kom hjem. Det var liksom aldri noe problem fordi jeg hadde aldri lyst på røyk ellers. Men jeg anbefaler likevel ikke å prøve, for jeg tror ikke det er mange som klarer å holde det slik uten å sprekke. Nå er det ett år siden sist jeg røykte, minsten er 4 mnd og jeg ammer ennå. Tror ikke jeg gidder å røyke mer på fest heller når jeg slutter å amme når hun er rundt året. Er liksom så vant med å ikke røyke i det hele tatt og det frister ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå