//MAM\\ Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Gutten min som nå er 19 dager gammel har blitt forkjølet. Det er vel ikke unormalt at disse små også kan bli litt syk, men er feber farlig for dem? Han kjennes varm ut, men når jeg tar feberen på han, viser den 37,8. Jeg tror jeg en gang har lest et sted at nyfødte ikke skal ha feber. (Vet ikke om han regnes som nyfødt lenger, og om temperatur under 38 regnes som feber...) Noen som vet, eller har erfaring med dette? (Har forsøkt å ringe legen for å høre, men der har jeg ikke kommet fram.) Litt bekymret mor nå...
*ale* Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Under 38 regnes generelt ikke som feber, men usikker når de er så ferske... Virker han ellers utilpass? Snørrete? Fortsett å prøv å ringe legn du, så er du iallefall sikker..
//MAM\\ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 Han er snørrete ja. Almenntilstanden er vel også noe redusert, sover mye... Nei, jeg får vel fortsette å ringe legen!
//MAM\\ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Hei igjen. Nå har jeg vært hos legen med han. Ingen infeksjon, så det er sannsynligvis bare en forkjølelse. Men betryggende å ha vært der og fått undresøkt han. Så da kan jeg ta det med ro ;-)
*ale* Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Godt å høre. Fælt når de er så små og man ikke vet hva som feiler de... God bedring da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå