Gå til innhold

Attpåklatten ba om skjerpings...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skjerpings har det jammen blitt! Vi er da ganske lydige. Eller hva Attpåklatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så snakker vi ikke bare med oss selv, men med hverandre også! Nå syns jeg innleggene flytter seg nesten like fort som på skravlesiden, eller er det bare alderen som gjør at det føles så raskt?

Hmmm

Skrevet

Ja dere er da bare så "flinke piker"!!!

Jeg er så imponert!

Har vært hos søs i hele dag og er på vei til foreldremøte nå, men logger på senere - blir jo bare så flott dette her:-))))

Skrevet

He, he. Likte det med alderen. Tok meg selv i å tenke i går kveld da innleggene virkelig tok av at, jøss, her går det unna ;-) Kanskje vi ikke skal gå nærmerte inn på dette og bare kose oss over at nå er det LIV her på siden!

Skrevet

Her inne har det tydeligvis blitt liv i det siste.

Er ikke innom her så ofte. men gøy å se hvor livat det var blitt her.

Skrevet

Hei og hå =)

Like livat her nå som i en....................dyrehage når de deler ut frukta til apekattene!

;o)

Skrevet

Ja, hva har skjedd her egentlig? Er folk redde for høsten og leker våryr? I hvert fall gøy!!!:)

Skrevet

Høsten har kommet... Mon tro hva som skjer til vinteren! Ungene må få egen pc for å få kontakt, kanskje,,,,,,,,,,

Skrevet

Da må jeg rett og slett få kjøpt ny router til det trådløse systemet, den gikk adundas for litt siden så her går det i laaaaange ledninger...

Skrevet

Trådløst hadde nok vært tingen... Jeg må ned i kjellern hver gang jeg skal sjekke om noe skjer her...

Skrevet

Trist at du går i kjelleren hver gang je;-/

Hi hi...litt trøtt humor på meg i kveld;-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Skerpings har det blitt.... Er vi ikke flinke attpåklatten????

Skrevet

Joda - kjempeflinke er dere! Til og med jeg har problemer med å henge med i svingene nå;-)

Har hatt det litt travelt i det siste, og nå har Hannah fått den samme stygge hosten som jeg har hatt, så jeg har ikke like mye tid til dibbingen.....Men jeg er innom daglig stort sett og leser om jeg ikke rekker å skrive så mye selv. Og så venter jeg på å se noen av navnene her inne på mest aktive bruker listen;-)

Skrevet

Det går bra det.. bare gubben holder seg unna pc`n. He..he.. nå sitter surtruten og demostrerer med Kamille bladet mitt!!

Skrevet

Ha ha....søtt!

Hils ham fra meg og si GET A LIFE FOR CRYING OUT LOUD!!!!

Og la deg få være i fred....med dibbinga!

Hi hi....

Skrevet

Ja... ser stygt på`n nå!! Huff... det er jo jeg som har tatt pc`n hans... han har til og med kjøpt egen bærbar til meg... men det var så slitsomt å pakke fram den akkurat nå:)

Skrevet

Ha ha, da skjønner jeg kanskje han litt.....men bare kanskje!!!

Skrevet

Hørtes jo rettferdig ut det da - du låner hans PC og han låner ditt blad. Hvorfor ser han styggt på deg da...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...