Gå til innhold

Theodor er forkjøla!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars! jeg våknet i natt av at han var misfornøyd. Ikke rart; dyna lå på gulvet og han var iskald! Nå er han i en alder av snart seks måneder neseforkjølet for andre gang... Lille vennen... Det er så fælt å høre på når han strever med pusten, surkler og snørrer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her i familien har alle fått det. Håpte i det lengste at Fredrik skulle slippe unna, men den gang ei.Det er ikke så rart, da han har to snørrete brødre som vil kose med han hele tiden.Og ikke bedre blir det når mamma også blir nett i nesen og hoster og harker.

Det er ikke godt å se de små slite med tett nese, men jeg bruker å gi litt morsmelk i begge neseborene og dette hjelper veldig.

Skrevet

Fikk tips om en nesebalong som finns på apoteket, på barselgruppmøte. Den er visst veldig fin... Men jeg slår også et slag for morsmelk. Skylle nese med saltvann er heller ikke så dumt.

Skrevet

Takkaliten da:-(

Gi ham en stooor suss fra Hannah og si at han ikke skal kaste dyna!! Hun blir litt lei seg når sjæresten er syk;-))

Skrevet

Stakkars liten!! Ikke noe godt når de surkler sånn. Leonora har hatt 2 runder allerede hun også - med storesøster på 2 og 6 år er det ikke fritt for at snørra flyter ganske ofte her i familien...

Sverger i likhet med Påske til morsmelk. Det fungerer utmerket, gjerne i kombinasjon med sånn ballong som drar ut all "gørra" etterpå. (Morsmelk også kjempefint ved begynnende øyeverk. Både Leonora og jeg fikk det i sommer på hytta og ble begge kurert av mine egne edle dråper ;-))

Skrevet

Uff, ja, det er ikke morsomt når de surkler og strever i vei. Lille Christian er også forkjølet for tiden, for tredje gang... Nytter visst ikke å unngå med større søsken i barnehage! Heldigvis har han de to siste gangene kun vært forkjølet og ikke fått ørebetennelse. Bruker nesedråper og sånn sugegreie fra apoteket, ekkelt for ham å få stukket inn i nesen, men det hjelper veldig. Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...