Karin og Johannes Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Hva kan jeg gi? Har hjemmelaget sviskemos i frysere. Har dere en idé om hvor mye av det jeg skal prøve å gi? Er det andre typer fruktmos som også virker? Har fått grøt i én uke. Tror det er det som er grunnen til besværet...
Karin og Johannes Skrevet 30. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2006 Er det virkelig INGEN?
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 hei du!!! her har vesla fått 60 ml sviskesaft på flaske siden hun var 2 1/2 mnd:) fikk bare mme da, så hun var endel plaget med hard mage, men sviskesaft gjorde susen det! ellers kan du blande både malt og sviskesaft rett i grøten. du må nesten bare prøve deg fram, noen trtenger bare et par ts sviskesaft, men vi har vel vært oppe i 90 ml på det meste, blir det får løst kan du jo bare minke litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå