Gå til innhold

Hvor mange har opplevd at partneren har vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere fortsatt i forholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Han var utro i 2 år før jeg fikk vite om det. Er sammen enda, mange hensyn som skal tas ang. brudd, spesielt når man har små barn. Det beste for oss alle her er at vi fortsetter sammen. Det innebærer selvsagt familierådgivning med jevne mellomrom. I tillegg har jeg nulltoleranse for noen form for kontakt mellom han og dama han var utro med. Han har også sagt opp jobben sin da de jobbet sammen. Et bittelite feiltrinn og det er rett ut. Husk at du stiller krav ved evnt fortsettelse av forholdet, samtidig som du gjør det klart at vil du gå din vei etter f.eks 1 år bør han være innstilt på det. Utroskap er forferdelig, men man kan faktisk prøve å fortsette forholdet for å se om det blir bedre. Å kutte tvert over har jeg ingen tro på, man må vite med seg selv at man har prøvd, ikke minst av hensyn til barna. Slik det er nå jobber han intens for å rette opp skaden, i den grad det er mulig.

Jeg vet med meg selv - og det vet mannen min også - at hvis jeg ikke orker tankene som styrer i hodet mitt innimellom, så bryter vi med hverandre for godt, uansett om det tar 1 år eller 4 mnd.

Men prøv i alle fall å redde forholdet, da kan du ha det godt med deg selv hvis du ser at du ikke klarer det og velger å bryte ut.

Lykke til.

Skrevet

eksen min var det.

han flyttet inn til meg da han begynte på høyskolen,og levde på min lønn.. vi hadde det kjempefint helt til skolen startet. hadde da vært sammen 1 år..

så begynte det.. han måtte alltid være igjen på skolen til det stengte(22.00) etter det skulle han hjem til studiepartnerne for å gjøre lekser.. kom hjem midt på natta.. sa ikke hei eller noe til meg. han sov da jeg dro på jobb,så jeg så han ikke i det hele tatt på ukedagene...

i helgene så var han jo hjemme.. men måtte alltid ut på små-oppdrag.

sånn holdt han på i 1 år til.. helt til ei venninne av meg så han og ei kjerring sammen i byen..

jeg ringte han og lurte på hvor han var.. han svarte at han var på skolen.. jeg fikk venninna mi til å følge etter dem så jeg satt meg i bilen og kjørte.. jeg kom akkurat inn på mcdonalds der de satt og kysset. han så på meg og lo..(tina) fikk seg en midt på trynet,og jeg gikk.

han hadde ingenting å komme hjem til.. alle tingene hans lå i aske på grusen utafor her.. med god hjelp fra naboen med lån av fyrstikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...