M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Eller hva mener dere? Min 7 åring må sikkert ha str 9 år i dress. I fjor tror jeg han kun brukte regntøy, men det hadde kanskje vært praktisk med en dress, slipper å bli så tett som rgnklærne blir? Så nettopp på stormberg sine, men de gikk visst bare til str 6 år.. Har hatt god erfaring med reima og HH tidligere, noen som vil anbefale? Eller mener dere det rett og slett er bortkastet med noen dress i heletatt? hmm..
solemio Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Så vittig, jeg lurte også akkurat på det samme. Mener du dress til vinteren eller bare nå i høst? Jeg kjører på regndress og ulltøy under til dress-sesongen er i gang (muligens en særdeles billig rema-dress på tørre dager), men så sitter jeg og lurer på hva han trenger når det blir kaldere. Jeg tror det er litt tidlig å gå over til bukse og jakke, for de herjer jo såpass mye i snøen enda. Eller?
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 Hei! Tenkte først på dress til høsten ja.. Tror ikke jeg kjøpte noe annet enn et par regnklær sett til ham i fjor.. Til vinteren hadde det sikkert vært godt med en god dress da også!! I fjor hadde han bla en kamuflasje dress, den var todelt, han var mye plaget av buksa som seig ned.. Skulle gjerne hatt en goood vinterdress ja!! Kanskje det finnes en god hvor man kan ta ut foret også? Da kunne man jo brukt den både i høst og til vinteren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå