Gå til innhold

Lillebror sov på magen i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på på 16 ukers kontroll i går. Siden lillebror sover så mye bedre på magen enn på ryggen om dagen så mente hs at dette var greit, også om natta. Han er en "stor eg sterk" liten gutt, men snur seg ikke bevisst mage/rygg enda. Snur godt på hodet da, fra side til side. Har latt han sove på magen om dagen under oppsyn i noen uker nå.

Noen flere som har latt babyen sin sove på magen om natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, minste min sov alene på magen fra hun var ca 4-5 uker, frem til da sov hun på min mage mens jeg halveis satt i sofan.

Skrevet

Ja sønnen min som blir 6 uker på fredag sover ofte på magen, har ikke latt han sove på magen på natten enda, da klarer jeg ikke å slappe av.I natt la jeg han på magen etter nattammingen for å få han til å sove, etter ca 20 min lirket jeg han over på siden( han liker ikke å ligge helt flatt på rygg) Han sover ofte på magen på dagtid, under oppsyn, kan da sove opp til 4 timer på magen i sofaen eller i vugga si på stua. D virker som han roer seg fortere når jeg legger han på magen, og sover mye bedre. Tenkte jeg skulle spørre HS på 6 ukerskontroll hva jeg bør gjøre, vanskelig dette her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...