Gå til innhold

begynt å spraye, når kommer evt bivikninger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann !

Jeg har begynt å spraye i dag. Er det noen som vet hvor lang tid det går før eventuelle bivirkninger merkes? Er litt spent på hvordan jeg kommer til å reagere..

Lykke til alle sammen og ikke mist motet !!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde faktisk ingen bivirkninger:). Så jeg var veldig heldig. Ellers kan du få hetetokter, hunmørsvingninger, hodepine ol. men det kan jo hande du er så heldig som meg som ikke merket noenting.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde heller ingen bivirkninger :o)

Håper du slipper det du også!

Lykke til som sprayer!

Klem

Skrevet

Hei,

Jeg hadde litt hetetokter på slutten, men merket ikke noe særlig til bivirkninger. Synes egentlig det gikk veldig greit:)

Skrevet

tusen takk alle sammen! dette var jammen gode nyheter :-) har ikke reagert på andre medisiner som pergotime så jeg krysser fingrene..

Skrevet

Hei goldenbaby.

Jeg begynte å spraye på mandag. Kjente litt bivirkninger allerede tirsdags morgen. Hadde da en aldri så liten hetetokt. Ellers fryser jeg alltid på morgenen. Kjenner i tillegg litt stikkinger (ca der eggstokkene er?) innimellom. Og så var jeg periodevis øm i den ene puppen i går:-) I tillegg fikk jeg ikke sove i går kveld. Søvnvansker husker jeg igjen fra forrige forsøk. Da hadde jeg ikke hetetokter, men skikkelige frostrier,men de gikk over etter hvert.

Symptomene mine kan jo være innbildte... Kjenner jo veldig godt etter... De er foreløpig ikke plagsomme heller, utenom at jeg ikke får sove om kvelden.

Hvilken spray bruker du? Denne gangen bruker jeg Suprecur. Sist brukte jeg Synarela.

Lykke til, forhåpentligvis uten plagsomme bivirkninger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...