mia72 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Jeg har vært prøver i tre år nå. Har vært igjennom diverse utredning og ingenting galt er funnet. Jeg blir gravid sånn ca en gang i året (!), men har dessverre mistet alle tre gangene. Har gått på pergotime i tre sykluser (dobbel dose) uten at det har ført til positiv G-test. Orker liksom ikke mere sykehus og alt det styret med å sjekke eggene med ultralyd hver gang jeg har EL osv. Har lang vei til sykehuset.. Vet jo at det ikke er helt bra å ta pergo på egen hånd, men skader det å forsøke et par sykluser med bare enkel dose tror dere? Ser jo at man kan bestille pergotime på lillepille.no. Jeg har så lyst til å bli gravid igjen!!! Nå må dere bare stramme meg opp hvis jeg holder på å bli koko, men jeg sier bare det jeg tenker.. Har aldri vært i nærheten av å bli overstimulert av dobbel dose pergo.
Gjest Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Jeg ville latt det være.. Hvilken garanti har du for at det faktisk er pergotime du får?? Og hva gjør du hvis du blir syk? Pergotime er desverre ingen tryllemedesin, jeg har gått på 8 doble kurer tilsammen. Og jeg anbefaler deg å be om perogtime hos legen din, slika t du kan bli kontrollert med blodprøver og ul.. Overstimulering er faktisk veldig alvorlig.. og smertefullt.
susse Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Strammer deg opp! Jeg ville heller ikke gjordt dette. Pergo skal ikke tas uten kontroll av gyn. Selvom du ikke har reagert på dem tidligere er det ingenting som sier at du ikke kan gjøre det nå... Siden du har mistet tre ganger: har du utredet og funnet ut hvorfor dette skjer ? Tre forsøk mer pergo anses som et adekvat forsøk og når det ikke hjelper kan det være at man bør gå videre til ass befruktning hvis dere ønsker det. Jeg forstår veldig godt at du er frustrert og vil ha noe som hjelper. Men nå er vel kanskje tiden inne for å ta en ny prat med gyn. Klem
mia72 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2006 Ok ok, jeg skal ikke gjøre det.. Dere har selvfølgelig rett. Tror ikke vi kan få noe særlig mere hjelp, for det er ikke noe galt med oss som de finner ihvertfall, og vi har fått to friske barn før. Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå