Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 I går kveld drev nurket og terroriserte meg. Skrudde seg vel nedover i bekkenet eller noe, gjorde innmari vondt i alle fall. I tillegg hadde jeg masse kynnere, omtrent hver gang jeg reiste meg opp og gikk noensteds. Trodde nesten h*n skulle ramle ut! Gikk heldigvis over da jeg la meg ned. Har nesten ikke sovet i natt. Må jo opp på do ørten ganger om natta, og hver gang jeg har vært oppe har magen strammet seg igjen. Kan jo bli gal av mindre! Har ikke vært noe særlig plaget av kynnere tidligere (er 35+6). Jeg mener, de har jo kommet en gang i blant, men ikke så mange som dette på en kveld/natt. I tillegg er bekkenet helt ute og kjøre, så er klin umulig å finne en ok liggestilling... Så nå sitter jeg her og har mest lyst til å legge meg og prøve å sove, men bekkenet og ryggen vil nok helst at jeg skal bevege meg litt før jeg eventuelt prøver å ligge igjen litt senere... Huffa, ble litt lang den der... Måtte bare få det ut, blir rimelig frustrert.
Nilla43 Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Har det omtrent som du (er 32 uker nå) - holder på å bli sprø om natta. Og så snorker sambo ufortrødent videre.Uff så synd det er på oss! :-) Heldigvis er det snart over. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hei Octobaby! Ja, må innrømme at jeg synes litt synd på meg selv nå:-) Er bare fordi jeg er så trøtt. Utover dagen, når jeg våkner til går det vanligvis over. Har ikke vært lei i det hele tatt, syns faktisk derimot tiden går litt for fort nå mot slutten! Nurket kan godt holde seg inne i magen ei stund til!! Begynner å innse at for å bli kvitt plagene, må det en fødsel til - og det er litt skummelt;-) Er nok ikke heeeelt klar for det ennå... Lykke til du også!
Nilla43 Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Ikke helt klar jeg heller! Syns tiden går sent nå, men håper det går litt fortere mot slutten. Ja det er skummelt å tenke på at nurket må ut før plagene går over, men på en måte er det godt å tenke på også. Det hjelper iallefall meg til å se positivt på fødselen :-) Glder meg iallefall til tiden etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå