Gå til innhold

3månederskontroll i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes at tiden flyr? Er litt spent. Tror kanskje de ikke gir henne vaksine, hun er litt forkjølet...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden flyyyyyr ja =)

Snuppa mi har rukket å bli hele 6 mnd!! Synes ikke det er lenge siden jeg fødte jeg, hehe!!

 

Ønsker deg lykke til i morgen da =)

 

Klem fra

Skrevet

Ja, dei venter sannsynlegvis med vaksina om ho ikkje er heilt i form. Nokon plassar venter dei til neste kontroll, andre plassar får du ny time ei veke seinare eller så.

 

Det er heilt utruleg kor fort tida går! Synest liksom det var i går vi kom heim med bylten vår, men om eit par veker er det faktisk eit heilt år sidan han vart fødd! Men det har jo skjedd utruleg mykje på dette året og då.

Skrevet

Fikk vaksiner, var visst frisk nok. Og hun har vokst masse! Hun er nå 60cm (49) og 7125g (3800). Stor og fin jente!

Skrevet

Så greitt at ho fekk tatt vaksinene då. Og så er det moro å sjå at dei veks som dei skal (og vel så det).

Skrevet

Så kos å se deg =0) jeg har byttet nick var solsikke. Fikk tulla 4 juni. Vakker liten jente. Var 3000 og 51cm er nå 6200 og 58cm. Er blitt så stor og god. Sover godt om natten og er en fryd. Hilsen fra meg=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...