Gå til innhold

Hvor store er deres 10 mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninda min sin jente er 68 cm og 7,2 kg.

Synes ho er så utrolig liten. Da jeg passet hu i dag var ho med meg til en baby på 2 mnd og han var jo nesten like stor som ho på 10 mnd.

Min sønn veide jo 7 kg når han var 4 mnd.

Så jeg lurer bare på hva deres babyer på 10 mnd veier og hvor lange de er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa er 10mnd`er og 77cm lang og 10,2kg.....

men hun er stor for alderen dah..... ;o)

syns hun hørte litt lita ut ja...

søt lita snuppe! ;o)

Skrevet

Ja ho er jo bare kjempe søt. oxo har ho begynt å krabbe og reise seg opp til ting. (utviklinga ellers ikke no galt med).

Men å se den lille kroppen krabbe er så snålt å se. er så moro at du ler vettu. hehe.

Har jo selv en sønn som er 2,5 år nå og han var mye større enn ho når han var 10 mnd

Skrevet

Måned 10

Jentene runder vanligvis 9 kilo denne måneden, og er nå 73 cm lange.

Gjennomsnittsguttene ligger fremdeles et halvt kilo foran, og er 74 cm lange.

* Vi gjengir gjennomsnittsvekt og -lengde. Normalverdiene for jenter er vekt mellom 7.4 og 11.0 kilo, og lengde mellom 68 og 77 cm. Guttenes normalverdier er 7.9 til 11.8 kilo, og 69 til 79 cm.

------

Frå www.babyverden.no

Ja, veninna di si jente er rett under normalen. Men viss ho legg på seg i sitt eige tempo og er blid og fornøgd burde det ikkje vere noko problem.

Guten vår var 74,5cm og 9550g då han var nesten 10 mnd.

Skrevet

Hei!

Vesla mi er snart 10 mnd, men på 9 mnd kontroll var hun 68,5 cm og 7355 g. Slank og spretten lita jente. Utrolig aktiv, reiser seg overalt, og har også begynt å krabbe. Hun ligger vel omtrent på nederste vekstkurve innenfor normalen, så nå klæsjer vi på med smør på brødskiva. Hun er ikke spesielt glad i mat, så det lille hun spiser blir nok forbrent ganske raskt.

Skrevet

Gutten min var 80 cm og 11,8 kg da han var 10 mnd. Se for deg de to ungene i lag:) he he

Skrevet

Hun hørtes ut som ei lita, søt jente ja:)

Gutten her i huset var 75 cm lang og veide 8,6 kilo da han var 10 mnd og en uke.

Skrevet

Tulla mi var 9330 gram og 77 cm på 10 mndr. kontrollen :o)

Skrevet

Gutten min på 10 mnd er 12,2 kg og 79 cm.. god og rund :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...