mammatiljonathan Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 hei, jeg sniker meg inn hit litt selv om sønnen min bare er 8 mnd. Han er stor og vi trenger å hoppe over til nytt bilsete(har brukt akta graco 0-13til nå). synes det er så mange seter og så mye tester og diskvalifiseringe. vil helst ha mulighet for frem- og bakover montering. Jeg har lest at noe Besafe izi greier er bra, men de er jo så dyre!!! har sett et Brio Zanto(?) sete fra 9-25 kg.noen som har dette? hør noe om det?? vil jo som alle andre mødre være sikker. håper noen kan hjelpe:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Vi har BeSafe izi - to stykker - er veldig fornøyd! Aner ikke noe om Brio Zanto, men vil generelt si at om det er dyre seter så går jeg etter hva jeg synes virker tryggest når det kommer til bilseter. Dette brukes også av alle forsikringsselskap.
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 be safe izi kid eller izi combi er de beste på markedet for tiden...dyre, men sikre :-) bakovervendt er et must vet du :-)
Ducchini Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hei Vår datter er snart 15mnd, vi har to seter, Brtiax to way plus og Britax to way Elite De er nesten helt like og kan vendes både bakover og forover, vi er veldig fornøyd med dem, og det ser det ut til at lille gull er og. Lykke til i bilsetejungelen
2 søte små gutter Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Jeg vil også slå et slag for britax two way elite ! Det kan brukes både for og bakovervendt opp til 18 kg (mange seter er kun godkjendt bakovervent til 13 eller 15 kg), og forovervendt opp til 25 kg. Så selv om setet er litt dyrt så er tross alt dette et sete du kan bruke i veldig mange år !
Duracella Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Forbrukerrådet har nettopp gjort en ny test på bilseter, så det på TV i kveld. Sjekk på www.forbrukerportalen.no De testet 25 seter, tror jeg.
annie-77 Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 acta graco cosmic kostet 2000 på Svinesund mot ca 3000 her. Har nettopp montert det og det virker veldig greit. Ho har fin utsikt bakover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå