LilleGumman Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Har dere opplevd at nicket skifter? Jeg hadde jo forskjellig nick på BiM og her inne, men ser at noe jeg skrev tidligere i dag har fått mitt gamle BiM-nick mens det jeg har skrevet nå i kveld har DiB-nicket mitt??? Merkelig. Ja, ja. Ingen stor betydning akkurat - LilleGumman eller Gummelillan - like "plagsom" er jeg nå her inne uansett... Tror virkelig ikke at jeg bør ta det med lav aktivitet her inne personlig ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 He he, i ammetåka så legger jeg ikke merke til om Lille eller Gumme/a kommer først el sist;-) Og jeg synes du er veldig aktiv her inne:-) Fortsett med det! Hyggelig å ha følelsen av at man ikke bare prater med seg selv - ikke sant? Ha en god natt:-) Jeg skal se på "De dødes tjern" i natt:-/ Har aldri sett den og hørt at den må sees....
LilleGumman Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 Takk for det! Med skiftende nick kan jeg jo virkelig holde det gående med å svare på mine egne innlegg også nå da ;-) Så føles det jo ikke så ensomt, nei. He, he... Men det virker som oppfordringen din har virket for i kveld har det jo faktisk vært aktivitet her inne. Selv takker jeg nå for meg for i kveld. Må få strøket ferdig de siste plaggene i den enorme haugen jeg startet på tidligere i kveld før jeg køyer. Var bare deilig å ta en pause fra dette og få slippe til på pc'n noen sene kveldstimer. Etter å ha hatt en 15-åring i huset den siste uken skjønner jeg at vi må ha flere hjemme-pc'er den dagen våre egne små-frøkner kommer i rette alder! Ellers kan vel mor sjøl bare glemme å bruke pc'n... En riktig god natt ønskes alle modenmammer, både til de som sover og de som skal se på film!
Ronja65 Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Snakk om at jeg er uten pc, de ukene ungene er her:-)) Marius er en ekte pc gutt. Han bonkrer seg inn her på kontoret. Rommet blir bare kalt marius bonker. Han har bestemdt seg for å kjøpe lapptopp for konfirmasjonspengene. Så då får kanskje mor ha pc:n for seg selv??;.))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå