Gå til innhold

Skiftende nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd at nicket skifter? Jeg hadde jo forskjellig nick på BiM og her inne, men ser at noe jeg skrev tidligere i dag har fått mitt gamle BiM-nick mens det jeg har skrevet nå i kveld har DiB-nicket mitt??? Merkelig. Ja, ja. Ingen stor betydning akkurat - LilleGumman eller Gummelillan - like "plagsom" er jeg nå her inne uansett... Tror virkelig ikke at jeg bør ta det med lav aktivitet her inne personlig ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, i ammetåka så legger jeg ikke merke til om Lille eller Gumme/a kommer først el sist;-)

Og jeg synes du er veldig aktiv her inne:-) Fortsett med det! Hyggelig å ha følelsen av at man ikke bare prater med seg selv - ikke sant?

Ha en god natt:-)

Jeg skal se på "De dødes tjern" i natt:-/ Har aldri sett den og hørt at den må sees....

Skrevet

Takk for det! Med skiftende nick kan jeg jo virkelig holde det gående med å svare på mine egne innlegg også nå da ;-) Så føles det jo ikke så ensomt, nei.

He, he... Men det virker som oppfordringen din har virket for i kveld har det jo faktisk vært aktivitet her inne. Selv takker jeg nå for meg for i kveld. Må få strøket ferdig de siste plaggene i den enorme haugen jeg startet på tidligere i kveld før jeg køyer. Var bare deilig å ta en pause fra dette og få slippe til på pc'n noen sene kveldstimer. Etter å ha hatt en 15-åring i huset den siste uken skjønner jeg at vi må ha flere hjemme-pc'er den dagen våre egne små-frøkner kommer i rette alder! Ellers kan vel mor sjøl bare glemme å bruke pc'n...

En riktig god natt ønskes alle modenmammer, både til de som sover og de som skal se på film!

Skrevet

Snakk om at jeg er uten pc, de ukene ungene er her:-)) Marius er en ekte pc gutt. Han bonkrer seg inn her på kontoret. Rommet blir bare kalt marius bonker.

Han har bestemdt seg for å kjøpe lapptopp for konfirmasjonspengene. Så då får kanskje mor ha pc:n for seg selv??;.))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...