Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Har utdannelse, men den kan ikke brukes til noe konkret her jeg bor. Noen som driver en nettbutikk eller noe som jeg kan ta del i? Eller har dere noen tips om hva jeg kan finne på for å tjene penger? Trenger en deltidsjobb slik at jeg får noen kroner inn for familieøkonomien...... Lillejenten vår er 9,5 mnd.så ønsker å være hjemme, men kan alltids jobbe en dag eller to i uka på dagtid....... Hjelp meg da jenter :-) Vil ikke gå arbeidsledig.......
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Noen butikker i nærheten der du bor som du kanskje kan få noen dager i uka å jobbe i ?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Hmmm høres sært ut, men vil ikke butikkjobbing... heller ikke hotell...
2mine, 2 dine å vår på vei:-) Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Heisann, Jeg har heller ikke jobb etter endt permisjon men har valgt å lage min "egen" lille butikk. Mail meg gjerne på [email protected] om du vil vite mer
alvefrøken Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Ettersom du har permisjon, har du sikkert rett på dagpenger. OG da er du heldig som får være hjemme litt ekstra men babyen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå